Ljudje vse več nakupujemo preko spleta. Izdelki za dom, vrt in okolico, vrtni pripomočki ter vrtni stroji pri tem niso nobena izjema. Podjetje Eurogarden zato vsako leto veliko vlaga v razvoj spletne trgovine Eurogarden.eu.
Zadnji dve leti sta bili globalno gledano prelomni za razvoj spletnega nakupovanja. Ker so ljudje morali ostajati doma, se je tako povpraševanje, kot tudi število nakupov, močno povečalo. Spletna trgovina Eurogarden.eu pri tem ni bila nobena izjema. Ana Rotar Petač ob tem pove: "Spletna trgovina je pri nas aktivna že več kot desetletje. V njen razvoj smo že veliko investirali in vsako leto dodajamo nove dodelave, izboljšave. Tudi v tem letu se razvija že kar nekaj novih, naprednih rešitev."
Kdo je bil pobudnik za razvoj spletne trgovine Eurogarden.eu?
Pobudnik za razvoj spletne trgovine je bil naš lastnik, g. Anton Rotar.
V kolikšni meri se je na eurogarden.eu v zadnjih dveh letih poznal porast spletnih nakupov?
"Spletni nakupi se povečujejo", pravi Ana Rotar Petač in dodaja: "Povečujejo se spletni nakupi tako na območju Slovenije kot v drugih državah Evropske unije. Menimo, da je k temu kljub svetovnemu trendu pripomogla tudi naša angažiranost k razvoju spletne trgovine kot take in seveda tudi možnost direktnega stika kupca z nami, ko potrebuje pomoč pri nakupu, oziroma, ko imajo kupci vprašanja, ali pa so v dilemi.
Glede na to, da prodajate tudi "žive stvar" t.j. rastline, kaj vse je mogoče kupiti v spletni trgovini?
Na spletni trgovini se lahko najde tudi ponudba zelenega živega programa, vendar takšnih stvari ne pošiljamo po pošti. Žal je riziko pošiljanja takšnih artiklov prevelik, je pa mogoče preko spleta kupiti več kot 40.000 drugih artiklov.
Ali ljudje veliko kupujejo preko spleta, ali si na spletu izdelke bolj pogledajo in nato obiščejo fizično trgovino na Dobrovi pri Ljubljani ali v Krškem?
Še vedno več ljudi pride v samo trgovino, saj gre za branžo, kjer je velikokrat potreben kvaliteten in strokoven nasvet. Ljudje tudi radi vidijo izdelek v živo, kar pa je preko spleta žal nemogoče. A časi se spreminjajo in mi se poskušamo čim bolj prilagoditi strankam.
Kaj se vam na področju nadgradnje spletne trgovine obeta še kakšna novost?
V kratkem bomo aktivirali paketnike za osebne prevzeme blaga na vseh lokacijah vrtnih centrov, do konca leta pa bomo naredili še kar nekaj drugih dodelav same spletne trgovine za še boljšo uporabniško izkušnjo.