Eurogarden.si | Več kot 40.000 izdelkov

Eurogarden in Ramda se bosta predstavila na Expo 2020 v Dubaju

Eurogarden in Ramda se bosta predstavila na Expo 2020 v Dubaju

Predviden čas branja 5 min
Nedelja, 12. December

Širitev na tuje trge

Gospodarska rast in številne izkušnje so podjetje Eurogarden in blagovno znamko Ramda pripeljale na pot, ki vodi v ambicij in izzivov polno poslovno prihodnost. Tako se bosta podjetje Eurogarden in blagovna znamka Ramda v začetku prihajajočega leta predstavila na Expo 2020 v Dubaju.

Vstop na tuje trge pomeni krepitev blagovnih znamk, katerih glavni namen je stabilna rast poslovanja, s tem pa tudi ohranjanje obstoječih in povečevanje števila novih delovnih mest tako v Sloveniji, kot v tujini. 

Na sejmu Expo 2020 v Dubaju se bomo predstavljali od 17.2.2022 do 23.2.2022, zato prav vse, ki boste takrat obiskali Dubai, prijazno vabimo, da nas obiščete v slovenskem paviljonu. Za sestanke pa se lahko predhodno naročite na info@eurogarden.si

Na kakšen način se boste podjetje Eurogarden, ki ima vrtne centre Eurogarden na Dobrovi pri Ljubljani, v Krškem in v Splitu ter blagovna znamka Ramda, predstavili na Expo 2020?

Podjetje se bo na Expo 2020 Dubai predstavilo s svojo blagovno znamko RAMDA, ki velja za vrhunsko slovensko znamko z več kot 30-letno tradicijo. Je namreč del podjetja ROTAR, ponuja kvalitetne izdelke za urejanje okolice in vrta, tako hobi kot profesionalnega programa. RAMDA je pravzaprav blagovna znamka vrtnih strojevorodjazaščitne opreme in dodatkov za vrt, dom in urejanje okolice. Izdelki se proizvajajo in razvijajo v najbolj prepoznavnih tovarnah po svetu, zato blagovna znamka RAMDA slovi po kvalitetni zasnovi in vzdržljivosti produktov. Razvija se na najboljših materialih, kjer pa se ne pozablja niti na dizajn in estetiko. Vse to ekipa strokovnjakov vsako leto tudi dopolnjuje.

Poleg tega, da je znamka, ki ponuja vse za male in velike vrtičkarje, od hobi do profesionalnega programa, bomo predstavili tudi naše baterijske artikle, ki sledijo zelenemu svetovnemu trendu in poudarjajo pomen zelenega planeta. 

Kakšen je namen, oziroma cilj predstavitve na Expo 2020?

Glavni namen je predstaviti blagovno znamko RAMDA, ki ima dober t.i. 'price performance', torej sledi kvaliteti in je hkrati tudi cenovno izredno dostopna. Na Expo 2020 bo predstavljena tudi blagovna znamka EUROGARDEN, ki ima trenutno tri vrtne centre v Sloveniji in na Hrvaškem, s poudarkom na možnost franšizinga v tujino. Poleg tega bomo namenili velik poudarek spletni prodaji, saj spletna trgovina eurogarden.eu kupcem nudi več kot 30.000 artiklov tako za profesionalce, kot tudi za ljubiteljske vrtnarje, gozdarje, kmetovalce in seveda za vse, ki si želijo estetsko urediti dom ali okolico. 

Kateri so vaši ciljni trgi v tujini za naslednjih 5 let?

Ciljni trg je primarno evropski. Vseh naših načrtov se namreč lotevamo zelo strateško. To pomeni, da želimo najprej zgraditi stabilno poslovno mrežo v eni regiji, nato pa svoje poslovanje širiti v druge regije. Stremimo k profesionalnosti, zato se zadev lotimo načrtovano in strukturirano ter seveda s premišljenimi poslovnimi potezami. Naše uspešno delovanje namreč dokazuje tudi letošnje jubilejno leto - 40 let podjetja Rotar.

Kakšne izboljšave in razvoj načrtujete v kratkoročnem časovnem obdobju?

V našem poslu ves čas stremimo k razvoju, saj je konkurenca prav tako kot mi, ves čas zelo aktivna. Prav zato velik poudarek namenjamo digitalizaciji, s tem pa tudi izboljšavi poslovnih procesov tako za končne kupce, kot za naše poslovne partnerje.

Kaj vam predstavitev na Expo 2020 pomeni in kdaj se boste v Dubaju pravzaprav predstavljali?

Glede na to, da v letošnjem letu podjetje ROTAR praznuje 40. obletnico, želimo v svojem razvoju narediti korak naprej in predstaviti svoje blagovne znamke na globalnem nivoju. Hkrati želimo tudi prenesti sporočilo našega družinskega podjetja, da nam je vsak kupec in vsaka stranka pomembna in se tako štejemo kot zaupanja vreden partner. To se kaže skozi postavljene vrednote podjetja, kjer se z nezapleteno strukturno organiziranostjo na poslovne procese in na sam trg odzivamo hitro in vedno poskušamo najti najbolj ugodno rešitev. Hkrati želimo prenesti sporočilo 'ZELENA SLOVENIJA', preko katerega se Slovenija predstavlja na EXPO DUBAI 2020. Narava je srce planeta in naj postane ZELEN PLANET srce nas vseh. Spodbudimo torej ljudi, da z RAMDA izdelki negujejo svoj vrt, dom in okolico, ob tem uživajo in istočasno skrbijo tudi za svoje zdravje.

Preberi še...

Kdo je prejemnik 1. tedenske nagrade Vrtnih dnevov?

Kdo je prejemnik 1. tedenske nagrade Vrtnih dnevov?

V vrtnih centrih Eurogarden od 15. aprila do 15. maja 2022 potekajo Vrtni dnevi. V času Vrtnih dnevov smo za vas ...
Samooskrba: Kakšni so trendi v vrtnarstvu?

Samooskrba: Kakšni so trendi v vrtnarstvu?

V času turbolenc na svetovnih trgih je ključnega pomena to, da znamo stopiti skupaj. Podjetje Eurogarden je družinsko ...
Expo Dubai 2020 nam prinaša nov zagon

Expo Dubai 2020 nam prinaša nov zagon

Podjetja in blagovne znamke Rotar, Ramda in vrtni centri Eurogarden smo se na mednarodni razstavi Expo Dubai 2020 ...

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurogarden d.o.o.