Eurogarden.si | Več kot 40.000 izdelkov

Samooskrba: Kakšni so trendi v vrtnarstvu?

Samooskrba: Kakšni so trendi v vrtnarstvu?

Predviden čas branja 5 min
Sreda, 13. April

V času turbolenc na svetovnih trgih je ključnega pomena to, da znamo stopiti skupaj. Podjetje Eurogarden je družinsko podjetje z več kot 40-letno tradicijo, zato smo z Ano Rotar Petač spregovorili o povezanosti, poslovnih smernicah in motiviranosti za prihodnost.

Pred nami so časi, ko ne vemo natančno, kaj bo jutri. Ali v vrtnih centrih Eurogarden občutite, da si stranke želijo postati bolj samooskrbne?

Ana Rotar Petač: "Trend rasti v samooskrbi se je občutno povečal v času epidemije Covida-19. V času vojne v Ukrajini in tudi zaradi splošne negotovosti glede svetovnih cen na trgu hrane pa se želja po samooskrbi še povečuje. Vendar, da postaneš samooskrben je to eno poglavje, da pa pridelaš nekaj hrane doma, tako malo za zraven, pa je drugo poglavje."

Poleg tega v vrtnih centrih Eurogarden opažajo, da si ljudje vedno bolj želijo čim več časa preživeti na svojih vrtovih. Da jih kmetijstvo, vrtnarstvo na nek način sprošča in da postaja to njihov hobi. Ana Rotar Petač ob tem dodaja: "Družine si vedno bolj želijo naučiti dela na vrtu tudi svoje otroke in potem to postane tak lep družinski dogodek, ki se zaključi s skledo domače solate, domačih jagod na mizi ob skupnem druženju. Ali ni to nekaj lepega?"

Na kakšen način se prilagajate povpraševanju trga na eni in turbolencam na trgu nabav na drugi strani?

Lahko rečem, da je trg tako zelo negotov, da kombiniramo leta izkušenj predvsem z lastno presojo in občutki, ki potem prevesijo odločitev v eno ali v drugo smer. Ob tako zelo nepredvidljivih svetovnih dogodkih je namreč težko vedeti, kaj je prav.

Na letošnje leto smo se zaenkrat dobro pripravili, dobili smo že večino pričakovanega blaga, za naslednje leto pa zopet prihaja polno vprašanj, ki jih bomo, upamo uspešno rešili. Cene na trgu se namreč drastično dvigujejo, blaga pa primanjkuje, prihaja z zamudo, problem je tudi pri logistiki.  

Ali vaše stranke vse bolj povprašujejo po avtomatiziranih ter električnih vrtnih strojih, ali smo Slovenci še vedno bolj pristaši “stare šole”?

Povpraševanja po električnih strojih je še zmeraj manj, kot po klasiki. Kljub temu pa opažamo, da se trend povpraševanja tega segmenta največ povečuje zlasti v neruralnih predelih.

Kako gledate na vse močnejši trg spletnega nakupovanja, se tudi pri vas pozna porast nakupov preko spleta in kaj ljudje največ nakupujejo?

Krivulja rasti spletnega nakupovanja se strmo vzpenja. Moramo reči, da ljudje preko spleta kupujejo prav vse. Od drobnega materiala, do vrtnih strojev. Ni pravila. Močan porast teh nakupov pa za nas pomeni, da je strategija našega podjetja močno usmerjena v neprestan razvoj in dopolnjevanje spletne trgovine, kjer smo močno vpeti in dejavni.

Se vam zdi, da ste z zaposlenimi zdaj še bolj povezani kot nekoč in na kakšen način jih pravzaprav motivirate?

Spremembe na globalnem nivoju so v nas sprožile nekaj sprememb tudi v kadrovskem smislu. V letošnje leto smo vkorakali s plačno reformo na ravni celega podjetja, kjer smo reorganizirali plačni sistem. Uvajamo tudi vedno več izobraževanj za različna delovna mesta, saj želimo držati raven strokovnosti.

Glede na to, da smo družinsko podjetje, je za nas pomembno, da se tudi zaposleni počutijo prijetno na delovnem mestu. Zato med drugim uvajamo tudi več možnosti direktnega stika z nadrejenimi.

Nove okoliščine na svetovnih trgih so nas pripeljale v položaj, ko smo morali začeti še bolj razmišljati, kako skrbeti za rast in razvoj. Verjamemo, da je tudi "svetovna kriza" prinesla veliko pozitivnih sprememb v podjetju, ki so se zgodile hitreje, kot bi se sicer. Na prihodnost gledamo z optimizmom in poskušamo iz vsake stvari potegniti nekaj dobrega. Vsekakor pa si zares želimo, da ljudje prepoznajo, da je STRAST DO NARAVE to, kar nas bo pripeljalo do boljše samooskrbe in tudi dobrega počutja.

-10%
199,99 €
179,99 €
RA 698420
na zalogi
-6%
369,99 €
347,79 €
TEX 360/TG
na zalogi

Preberi še...

Eurogarden in Rotar tudi letos podarila kavkaško jelko stanovalcem DEOS Notranje Gorice

Eurogarden in Rotar tudi letos podarila kavkaško jelko stanovalcem DEOS Notranje Gorice

Biti v harmoniji z naravo pomeni biti v harmoniji z lokalnim okoljem. Letos smo se tako že tretje leto zapored potrudili ...
Donacija novoletnih drevesc OŠ Podbočje

Donacija novoletnih drevesc OŠ Podbočje

Pričarati nasmehe na obraze otrok je nekaj neprecenljivega. Vrtni centri Eurogarden in podjetje Rotar se z največjim ...
Ste že sodelovali v Adventni nagradni igri?

Ste že sodelovali v Adventni nagradni igri?

December je čas, ko je prav, da našim najdražjim namenimo več drobnih pozornosti. Zato vam bomo tudi v letošnjem ...

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurogarden d.o.o.