Eurogarden.si | Več kot 40.000 izdelkov

Samooskrba: Kakšni so trendi v vrtnarstvu?

Samooskrba: Kakšni so trendi v vrtnarstvu?

Predviden čas branja 5 min
Sreda, 13. April

V času turbolenc na svetovnih trgih je ključnega pomena to, da znamo stopiti skupaj. Podjetje Eurogarden je družinsko podjetje z več kot 40-letno tradicijo, zato smo z Ano Rotar Petač spregovorili o povezanosti, poslovnih smernicah in motiviranosti za prihodnost.

Pred nami so časi, ko ne vemo natančno, kaj bo jutri. Ali v vrtnih centrih Eurogarden občutite, da si stranke želijo postati bolj samooskrbne?

Ana Rotar Petač: "Trend rasti v samooskrbi se je občutno povečal v času epidemije Covida-19. V času vojne v Ukrajini in tudi zaradi splošne negotovosti glede svetovnih cen na trgu hrane pa se želja po samooskrbi še povečuje. Vendar, da postaneš samooskrben je to eno poglavje, da pa pridelaš nekaj hrane doma, tako malo za zraven, pa je drugo poglavje."

Poleg tega v vrtnih centrih Eurogarden opažajo, da si ljudje vedno bolj želijo čim več časa preživeti na svojih vrtovih. Da jih kmetijstvo, vrtnarstvo na nek način sprošča in da postaja to njihov hobi. Ana Rotar Petač ob tem dodaja: "Družine si vedno bolj želijo naučiti dela na vrtu tudi svoje otroke in potem to postane tak lep družinski dogodek, ki se zaključi s skledo domače solate, domačih jagod na mizi ob skupnem druženju. Ali ni to nekaj lepega?"

Na kakšen način se prilagajate povpraševanju trga na eni in turbolencam na trgu nabav na drugi strani?

Lahko rečem, da je trg tako zelo negotov, da kombiniramo leta izkušenj predvsem z lastno presojo in občutki, ki potem prevesijo odločitev v eno ali v drugo smer. Ob tako zelo nepredvidljivih svetovnih dogodkih je namreč težko vedeti, kaj je prav.

Na letošnje leto smo se zaenkrat dobro pripravili, dobili smo že večino pričakovanega blaga, za naslednje leto pa zopet prihaja polno vprašanj, ki jih bomo, upamo uspešno rešili. Cene na trgu se namreč drastično dvigujejo, blaga pa primanjkuje, prihaja z zamudo, problem je tudi pri logistiki.  

Ali vaše stranke vse bolj povprašujejo po avtomatiziranih ter električnih vrtnih strojih, ali smo Slovenci še vedno bolj pristaši “stare šole”?

Povpraševanja po električnih strojih je še zmeraj manj, kot po klasiki. Kljub temu pa opažamo, da se trend povpraševanja tega segmenta največ povečuje zlasti v neruralnih predelih.

Kako gledate na vse močnejši trg spletnega nakupovanja, se tudi pri vas pozna porast nakupov preko spleta in kaj ljudje največ nakupujejo?

Krivulja rasti spletnega nakupovanja se strmo vzpenja. Moramo reči, da ljudje preko spleta kupujejo prav vse. Od drobnega materiala, do vrtnih strojev. Ni pravila. Močan porast teh nakupov pa za nas pomeni, da je strategija našega podjetja močno usmerjena v neprestan razvoj in dopolnjevanje spletne trgovine, kjer smo močno vpeti in dejavni.

Se vam zdi, da ste z zaposlenimi zdaj še bolj povezani kot nekoč in na kakšen način jih pravzaprav motivirate?

Spremembe na globalnem nivoju so v nas sprožile nekaj sprememb tudi v kadrovskem smislu. V letošnje leto smo vkorakali s plačno reformo na ravni celega podjetja, kjer smo reorganizirali plačni sistem. Uvajamo tudi vedno več izobraževanj za različna delovna mesta, saj želimo držati raven strokovnosti.

Glede na to, da smo družinsko podjetje, je za nas pomembno, da se tudi zaposleni počutijo prijetno na delovnem mestu. Zato med drugim uvajamo tudi več možnosti direktnega stika z nadrejenimi.

Nove okoliščine na svetovnih trgih so nas pripeljale v položaj, ko smo morali začeti še bolj razmišljati, kako skrbeti za rast in razvoj. Verjamemo, da je tudi "svetovna kriza" prinesla veliko pozitivnih sprememb v podjetju, ki so se zgodile hitreje, kot bi se sicer. Na prihodnost gledamo z optimizmom in poskušamo iz vsake stvari potegniti nekaj dobrega. Vsekakor pa si zares želimo, da ljudje prepoznajo, da je STRAST DO NARAVE to, kar nas bo pripeljalo do boljše samooskrbe in tudi dobrega počutja.

Preberi še...

NARGADNA IGRA: Vrtni dnevi Eurogarden in Ramda dan odprtih vrat 2024

NARGADNA IGRA: Vrtni dnevi Eurogarden in Ramda dan odprtih vrat 2024

Pomlad je tu in z njo čas za ustvarjanje na vrtu! Še pred tem pa bo treba kupiti sadike, vrtne pripomočke in stroje za ...
Gabrijel Maček: V podjetje Rotar sem prišel leta 1995 in ni mi žal

Gabrijel Maček: V podjetje Rotar sem prišel leta 1995 in ni mi žal

Gabrijel Maček je naš dolgoletni sodelavec in pomemben člen podjetja Eurogarden d.o.o. in vrtnih centrov Eurogarden. ...
Podjetje Eurogarden prejelo prestižno priznanje TOP MOTIVATOR FOR EMPLOYEE 2023

Podjetje Eurogarden prejelo prestižno priznanje TOP MOTIVATOR FOR EMPLOYEE 2023

Konkurenca se nenehno krepi, zato je ključnega pomena, da v podjetju Eurogarden ne le sledimo najnovejšim trendom, ...