Eurogarden.si | Več kot 40.000 izdelkov

To je naša družinska zgodba: Eurogarden od začetka do jutri

To je naša družinska zgodba: Eurogarden od začetka do jutri

Predviden čas branja 5 min
Petek, 21. Avgust

V HARMONIJI Z NARAVO ZA LEPŠE ŽIVLJENJE

Dobrova pri Ljubljani, ki leži ob avtocesti le streljaj od centra prestolnice, je že od nekdaj znana po vrtnarijah. Ena najstarejših in največjih je zagotovo naš vrtni center Eurogarden, z veliko truda in ljubezni negovan plod naše družine Rotar.

Prvo seme podjetniške zgodbe smo posejali leta 1981, ko sem ustanovil servis za popravilo drobne kmetijske in gozdarske mehanizacije. To seme je v skorajda štiridesetih letih poleg prepoznavne blagovne znamke Eurogarden zraslo v večje podjetje Rotar, ki je danes uveljavljeno kot cenjen uvoznik in veletrgovec za stroje, opremo ter rezervne dele za vrtnarstvo, vinogradništvo, gozdarstvo in kmetijstvo. Delujemo na več evropskih trgih in s ponosom oskrbujemo verigo več kot 400 trgovcev. Za zadovoljstvo kupcev skrbimo z dobrim poprodajnim servisom z več kot 120 pooblaščenimi serviserji in s širokim naborom rezervnih delov.

Na prvem mestu so ljudje

Zagotovo je k uspehu našega podjetja, ki v največji sezoni čez leto zaposluje tudi do 100 ljudi, prispevalo ravno družinsko vodenje. Po ustanovitvi podjetja Rotar, v začetku 90. let prejšnjega stoletja, se mi je pri vodenju pridružila soproga Mateja, ki je v nadaljevanju prevzela tudi direktorsko pozicijo. Skupno začrtana jasna vizija in cilji ter naše poslanstvo na prvo mesto vedno postavljajo človeka, zaposlene in svoje stranke. V podjetju nas je sedaj pet družinskih članov, tudi sin z ženo ter hči, ki se nam je pridružila najkasneje. S skupnimi močmi se trudimo graditi zeleno zgodbo uspeha. Velik poudarek dajemo v razvoj lastnih blagovnih in trgovskih znamk. Pod trgovsko znamko Eurogarden, na Dobrovi, v Krškem in na Hrvaškem blizu Splita, gradimo verigo vrtnih centrov s široko ponudbo izdelkov za vrt, okolico in dom. Pod blagovno znamko Ramda ponujamo kvalitetne in cenovno ugodne vrtne stroje in druge pripomočke ter opremo za prijetno delo na vrtu in urejanje okolice, pri čemer nismo pozabili niti na igrače in pripomočke za najmlajše. 

Negujmo ljubezen do narave – za prihodnje generacije

Prizadevamo si za povečevanje zavedanja o pomembnosti samopreskrbe s hrano za naše zdravje in preživetje bodočih generacij. Z ljubeznijo do domačega, do narave se rodimo, a vsak posameznik, vsaka družina, skupnost jo mora negovati naprej. To trdno verjame tudi Mateja, ki poudarja: »Delovati moramo skromno, skrbno do okolja. Z mislimi na prihodnje generacije. Če imaš danes, ni nujno, da boš imel tudi jutri. Po tem načelu sva vzgajala tudi otroka, ki to vedenje prenašata tudi na naslednjo generacijo, svoje otroke. Res je, da smo v teh letih dosegli veliko, ampak to nam je uspelo ravno zaradi našega trajnostnega življenjskega sloga.« Ob enem dodaja, da uspeha ne bi bilo, če ne bi trdo delali, zaradi česar je bilo pogosto težko usklajevati poslovno in družinsko življenje. »Potrebno se je veliko pogovarjati, probleme sproti reševati in se ne ustrašiti novih izzivov. In tako nam uspeva. V družini vsak ve, da se lahko na odločitve zanese in kako lahko pri tem pomaga v največji možni meri.«

Samo skupaj nam lahko uspe

Zavedamo se tudi, da uspeha brez zaposlenih, brez skrbi zanje ni. »Brez srčnosti in timskega dela našega kolektiva tudi uspeha zagotovo ne bi bilo. Trudimo se krepiti pripadnost podjetju z osebnim pristopom, velik poudarek dajemo dobri klimi, ki jo krepimo tudi z nagrajevanjem in sprotnim reševanjem izzivov, ter nenehno skrbimo za izobraževanje zaposlenih,« razlaga Mateja.

Vrt sodi v vsak dom, vsake roke

Nenehen razvoj in spremljanje novih trendov, iskanje novih rešitev, tudi inovacij, je še en korak, brez katerega ne bi uspeli prebroditi tudi izzive v poslovnem okolju. »Danes ponujamo močno razširjen nabor izdelkov, ki močno presega sezonsko vrtno ponudbo. Vrtnarjenje in skrb za okolico hiše in doma je postalo v domeni vsakega člana gospodinjstva. Ni več samo moški, ki zna rokovati z orodjem, niti ni več samo ženska tista, ki rada vrtnari. Močno nas razveseljuje, da je vedno več zanimanja za vrtičkarstvo in urejanje vrtov ter trajnostno, ekološko pridelavo zelenjave tudi med mlajšo generacijo, ki vse bolj kaže, da se dejansko da živeti v harmoniji z naravo, kar je tudi naš slogan. Upamo, da se bo to zavedanje še krepilo z generacijami, od tega je odvisen naš obstoj,« dodaja Mateja. 

Hvala, ker ste z nami 

Koliko skupnih ciljev nam bo uspelo udejaniti na podjetniški poti, ni vprašanje okolice, izzivov časa, temveč vprašanje sodelovanja in smelosti. V prihodnosti želimo, da naši blagovni znamki Eurogarden in Ramda vznikneta še na novih evropskih trgih ter da ohranimo profesionalnost, znanje in kvaliteto naših produktov ter storitev. Vedno v harmoniji z naravo. 

Neizmerna hvala, ker nam in našim ciljem zaupate že štiri desetletja.

 

Anton Rotar

    

 


 

 

Preberi še...

V marcu se resno lotimo dela na vrtu

V marcu se resno lotimo dela na vrtu

Z brstenjem in pisanim pomladnim cvetjem v marcu narava naravnost eksplodira. Zdaj je čas, da se resno lotimo dela na ...
Vrtnarski nasveti za februar

Vrtnarski nasveti za februar

Februar je čas, ko se vrtnarji začnemo pripravljati na pomladno sezono. Kljub mrazu so naši vrtovi še vedno živi, polni ...
Razvoj zelene energije in blagovna znamka Ramda

Razvoj zelene energije in blagovna znamka Ramda

V skrbi za ohranjanje okolja moramo razvijati vedno naprednejše in dovršene izdelke, ki nam bodo pomagali pri ohranjanju ...